March 24, 2011

Assalamualaikum !!


aku rindu la dgn rmbot aku dulu , walaupun tak sehebad rambot die nie , sekarang aku MR.BOO . HAHA . baru blek plkn  . rasenye lame lg kod rmbot aku nak pnjg semula . nak tak nak kne la tggu gambar ni aku rembat kat photobucket


  pejalanan hidup aku maseh jauh lg ! byk bende yg aku kne tahu , kne la tambah kn ilmu pgetahuan,so kne la further study ,aku da mohon borang upu ipta sume tu n mohon maktab skali . result pun oke insyallah tade masalah la . rezeki tu ade kat mane2 jea


ni lah jusco tebrau city tmpt aku kije skrg . jusco terbesar asia tenggara kodd ??. nth laa  .   buad sementare ni aku kije dulu dlm sbulan stengah or 2 bulan ni . nak tampung kewangan aku utk beli brg2 yang
aku da terget nak beli . lg 1 , member aku suruh aku beli fixiebike , nti senang konvoi ekot die .  . aku ckp neok la bulan dpn  haha.

No comments:

Post a Comment